У статті розповідається про успішний кейс роботи з Microsoft Ads, де вдалося досягти 156% ROAS у перший місяць. Описано стратегії та підходи, які привели до таких високих результатів у рекламній кампанії.
У статті розповідається про успішний кейс роботи з Microsoft Ads, де вдалося досягти 156% ROAS у перший місяць. Описано стратегії та підходи, які привели до таких високих результатів у рекламній кампанії.
Оптимізація PDL проєкту за місяць: стратегії підвищення ефективності, перформанс маркетинг, Google Ads
Оптимізація PDL проєкту за місяць: стратегії підвищення ефективності, перформанс маркетинг, Google Ads
Email-маркетинг є одним з ефективних інструментів сучасного маркетингу, орієнтований на досягнення конкретних маркетингових цілей через електронну пошту. Цей напрямок дозволяє компаніям будувати зв’язок зі своєю аудиторією, надсилаючи персоналізовані повідомлення та пропозиції. Розробка і запуск email-кампаній є складним процесом, що вимагає детального планування і аналізу. Ключовими етапами роботи з email-маркетингом є: Однією з важливих переваг email-маркетингу […]