Кейси
715

Кейс: Як аналiз та правильна стратегія дозволяють перевиконати заплановані показники на 309%

21.08.2024
Владислав Комаревич
Поділитися цією статтею:

01. Огляд проєкту

Клієнт - фінансова організація, яка працює на ринку України. Бізнес надає послуги з кредитування під заставу нерухомості. Клієнт звернувся до нас із запитом рекламного просування в каналі Google Ads. У проєкті були встановлені орієнтири: максимізація кількості звернень (лідів); гранична ціна за лід - 2 500 грн. 

Цей запит нам здався дуже цікавим, тому ми прийняли цей виклик.

02. Стратегія

Реклама в Google Ads запускалась, але ще в далекому 2021 році, а значить актуальних даних для аналізу в нас не було. 

Нам потрiбно проаналізувати поточну ситуацію на ринку та в ніші, виявити всі ресурси, яких бракує. Тому наш план дій виглядав наступним чином: 

  • Аналіз ринку; 
  • Аналіз конкурентів; 
  • Аналіз бізнесу та його переваг; 
  • Створення та налаштування Google Ads; 
  • Створення та налаштування Google Analytics; 
  • Створення та налаштування Google Tag Manager; 
  • Розробка плану просування на перший та другий місяць.

03. Реалізація

План дій у нас є, тож ми почали поетапно рухатись по пунктах:

  • Ми проаналізували нішу та ринок. Виявили основних конкурентів, обсяг їхньої присутності/активності в різних плейсментах Google та з’ясували, що конкуренти дуже агресивно викуповують пошукову видачу за популярними запитами. Медійну мережу використовували не всі, тому ми взяли це до уваги (про це далі у тексті). Ми провели аналіз мікроаукціонів, розподіливши їх за обсягом учасників на обʼємні та дрібні, та склали список семантичних кластерів, на які будемо націлені в пошуковій рекламі. 

  • Аналіз конкурентів ми почали з бiзнесiв, які агресивно рекламуються у пошуковій мережі аби зрозуміти, що вони використовують, що спрацьовує, а що ні. Ми почали з аналізу сайтів усіх основних конкурентів, дослідили контент, структуру, взаємодію з користувачем та унікальної торгової пропозиції (УТП) . 

  • Використовуючи аналогічний метод, ми проаналізували бізнес нашого клієнта, щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони та виправити недоліки. 

  • Створили рекламний кабінет Google Ads та підготували структуру рекламного кабінету для запуску кампанiй. 

  • Створили ресурс Google Analytics 4 та налаштували відстежування. 

  • Створили та встановили на сайт код тегу Google Tag Manager, налаштувавши всі необхідні тригери та теги. 

  • На базі проробленого  аналізу побудували план просування на перший місяць. Спочатку ми вирішили “заходити” в пошук у ті мікроаукціони, в яких конкуренція була мінімальною, щоб досягти результату в найкоротший термін.

Завершивши роботи, які були заплановані на перший місяць, ми розширили план просування запуском Performance Max кампаній. Оскільки в ході аналізу з'ясували, що інші учасники рекламних аукціонів  майже не використовують медійну мережу, ми вирішили цим скористатись та зайняти цей тип розміщення рекламних оголошень.

Більше статей на тему теорії і практики перформанс маркетингу можна знайти у нашому блозі.

04. Результати

Результати першого місяця нас приємно здивували:

Обраний підхід  однозначно спрацював та дозволив досягти запланованих показників, а саме 146 конверсій за ціною 807,41 грн за один лід, що втричі дешевше, ніж максимально допустима вартість, яка була встановлена клієнтом. В аналітиці ми можемо переконатися у  співпадінні  даних та результатів:

Обрана стратегія була максимально ефективною, тому ми продовжили її логіку і в наступному місяці. 

На другий мiсяць нам вдалось покращити результати, порiвняно з першим:

ми отримали 154 конверсії за вартістю 768,65 грн. Performance Max кампанії досягли результату та цілком нас задовольнили: одна з кампаній принесла 17 конверсій за ціною кожної  35,39 грн. Проаналізувавши дані в Google Analytics 4, ми переконалися, що трафік, який ми викуповуємо є цільовим та зацікавленим у нашому продукті. Тому підхід, який ми впровадили на другий місяць також спрацював і показав результат навіть кращий, ніж ми прогнозували.

Скрін із кабінету Google аналітики 8

Якщо бажаєте отримати позитивні показники фінансового результату за допомогою перформанс маркетингу - залишайте заявку, тицяйте на замовлення послуги!
Замовити послугу

Схожі статті

До блогу
Ілюстрація, що символізує автоматизацію маркетингу за допомогою CRM: маркетолог працює з дашбордом, де видно воронки, аналітику та автоматизовані процеси.
5 CRM-функцій для автоматизації маркетингу сьогодні

Онлайн-продажі зростають разом із кількістю інтернет-користувачів, а маркетинг-команди ледве встигають за темпом діджитал-світу. Як не потонути у рутині та звільнити час для справді креативних рішень? Разом із CRMiUM ми покажемо 5 фіч CRM-систем, які здатні кардинально змінити підхід до маркетингу.

Зростання вартості кліку в Google Ads у 2024–2025 роках
Реклама стає дорожчою: що стоїть за зростанням CPC?

Вартість кліку зростає — і це вже не тимчасовий стрибок, а нова реальність digital-реклами. У 2024 році майже всі галузі відчули подорожчання CPC, а внутрішні документи Google лише підтверджують: ціни підвищуються вже багато років поспіль. Чому так відбувається, хто на цьому виграє, і як бізнесу не «прогоріти» в таких умовах? Відповіді — у статті.

Google Ads
12.11.2025
Google Shopping для eCommerce — типові помилки в товарних фідах і кампаніях, що впливають на ефективність реклами.
Google Shopping: типові помилки eCommerce і як їх перетворити на зростання

Google Shopping може бути джерелом стабільного прибутку або бездонною прірвою для бюджету. Усе залежить від точності налаштувань. Дізнайтесь, як типові помилки eCommerce можна перетворити на точки зростання.