Креативи для реклами у Facebook — це ключовий елемент ефективної рекламної кампанії. Щоб ваша реклама привернула увагу й забезпечила високий рівень залученості, важливо дотримуватися правильних розмірів і форматів для кожного типу оголошення. Основні розміри: Зображення для стрічки: 1200x628 пікселів (співвідношення 1.91:1). Квадратні зображення: 1080x1080 пікселів (1:1). Історії: 1080x1920 пікселів (9:16). Крім того, Facebook підтримує формати відео, слайд-шоу та колекцій, що дозволяє інтерактивно презентувати ваш продукт. Оптимізація під різні розміри підвищує якість показу оголошень на різних пристроях, а тестування різних креативів допомагає визначити, який із них найефективніший.
01. Огляд проєкту
Клієнт - фінансова організація, яка працює на ринку України. Бізнес надає послуги з кредитування під заставу нерухомості. Клієнт звернувся до нас із запитом рекламного просування в каналі Google Ads. У проєкті були встановлені орієнтири: максимізація кількості звернень (лідів); гранична ціна за лід - 2 500 грн.
Цей запит нам здався дуже цікавим, тому ми прийняли цей виклик.
02. Стратегія
Реклама в Google Ads запускалась, але ще в далекому 2021 році, а значить актуальних даних для аналізу в нас не було.
Нам потрiбно проаналізувати поточну ситуацію на ринку та в ніші, виявити всі ресурси, яких бракує. Тому наш план дій виглядав наступним чином:
- Аналіз ринку;
- Аналіз конкурентів;
- Аналіз бізнесу та його переваг;
- Створення та налаштування Google Ads;
- Створення та налаштування Google Analytics;
- Створення та налаштування Google Tag Manager;
- Розробка плану просування на перший та другий місяць.
03. Реалізація
План дій у нас є, тож ми почали поетапно рухатись по пунктах:
-
Ми проаналізували нішу та ринок. Виявили основних конкурентів, обсяг їхньої присутності/активності в різних плейсментах Google та з’ясували, що конкуренти дуже агресивно викуповують пошукову видачу за популярними запитами. Медійну мережу використовували не всі, тому ми взяли це до уваги (про це далі у тексті). Ми провели аналіз мікроаукціонів, розподіливши їх за обсягом учасників на обʼємні та дрібні, та склали список семантичних кластерів, на які будемо націлені в пошуковій рекламі.
-
Аналіз конкурентів ми почали з бiзнесiв, які агресивно рекламуються у пошуковій мережі аби зрозуміти, що вони використовують, що спрацьовує, а що ні. Ми почали з аналізу сайтів усіх основних конкурентів, дослідили контент, структуру, взаємодію з користувачем та унікальної торгової пропозиції (УТП) .
-
Використовуючи аналогічний метод, ми проаналізували бізнес нашого клієнта, щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони та виправити недоліки.
-
Створили рекламний кабінет Google Ads та підготували структуру рекламного кабінету для запуску кампанiй.
-
Створили ресурс Google Analytics 4 та налаштували відстежування.
-
Створили та встановили на сайт код тегу Google Tag Manager, налаштувавши всі необхідні тригери та теги.
-
На базі проробленого аналізу побудували план просування на перший місяць. Спочатку ми вирішили “заходити” в пошук у ті мікроаукціони, в яких конкуренція була мінімальною, щоб досягти результату в найкоротший термін.
Завершивши роботи, які були заплановані на перший місяць, ми розширили план просування запуском Performance Max кампаній. Оскільки в ході аналізу з'ясували, що інші учасники рекламних аукціонів майже не використовують медійну мережу, ми вирішили цим скористатись та зайняти цей тип розміщення рекламних оголошень.
Більше статей на тему теорії і практики перформанс маркетингу можна знайти у нашому блозі.
04. Результати
Результати першого місяця нас приємно здивували:
Обраний підхід однозначно спрацював та дозволив досягти запланованих показників, а саме 146 конверсій за ціною 807,41 грн за один лід, що втричі дешевше, ніж максимально допустима вартість, яка була встановлена клієнтом. В аналітиці ми можемо переконатися у співпадінні даних та результатів:
Обрана стратегія була максимально ефективною, тому ми продовжили її логіку і в наступному місяці.
На другий мiсяць нам вдалось покращити результати, порiвняно з першим:
ми отримали 154 конверсії за вартістю 768,65 грн. Performance Max кампанії досягли результату та цілком нас задовольнили: одна з кампаній принесла 17 конверсій за ціною кожної 35,39 грн. Проаналізувавши дані в Google Analytics 4, ми переконалися, що трафік, який ми викуповуємо є цільовим та зацікавленим у нашому продукті. Тому підхід, який ми впровадили на другий місяць також спрацював і показав результат навіть кращий, ніж ми прогнозували.
Ви можете поділитися статтею у соц. мережах
Будемо вдосконалювати наш контент. Гарного дня :)