Кейси
311

Кейс: Комплексний підхід до оптимізації E-Commerce проєкту – iнтернет-магазин дитячих товарів

17.09.2024
Владислав Комаревич
Зображження успішної рекламної кампанії для інтернет-магазину дитячих іграшок.
Поділитися цією статтею:

01. Огляд проєкту

Клієнт - інтернет-магазин дитячих товарів та іграшок. Звернувся до нас із запитом на запуск реклами в Google Ads. Раніше, клієнт самостійно налаштовував рекламні кампанії, проте після кількох місяців незадовільних результатів, прийняв рішення довірити справу професіоналам.

Ми проаналізували всю інформацію в рекламному кабiнетi і взялися за це завдання, оскільки воно виглядало цікавим та амбiцiйним. 

02. Стратегія та підходи

Наш перший крок - це аналіз, оскільки це основа після якої ми можемо зрозуміти в чому проблема і як покращити результати.

Але цього разу аналіз та план робiт відрізняється вiд попереднiх кейсiв, оскільки нам потрібно розуміти не лише стан рекламного кабінету, а загалом те, що необхідно для досягнення успіху.

Тому ми розпочали детальну перевірку усіх основних ресурсів: 

  • Google Ads 
  • Google Analytics 
  • Google Tag Manager 
  • Google Merchant Center

03. Опис процесу

Аудит показав нам, що:


В Google Ads працювали лише пошуковi кампанії, не було налаштовано нi Shopping кампанiй, нi ремаркетингу, нi DSA. Структура наявних пошукових кампаній була сформована некоректно і кампанії було важко оптимізовувати.

Google Analytics 4 (далі GA4) також була імплементована з помилками. Модуль E-Commerce був налаштований, але не передавав всієї потрібної інформації. Тому потрібно було переналаштовувати аналітику, щоб відслідковувати ефективність.

Google Tag Manager (далі GTM) також мав проблеми - деякі тригери та теги не відстежували події на сайті.Google Merchant Center взагалі не був створений, отже й фiд товарiв був відсутній.

Як результат, Google Ads, GA4 та GTM потрібно було повністю перебудовувати, а Merchant Center та фід створити з нуля.

Тому ми створили план дiй та почали його реалізовувати:

  1. Розробили технічне завдання на формування фіда товарiв;
  2. Створили та налаштували Google Merchant Center;
  3. Внесли коригування в Google Tag Manager;
  4. Переналаштували відслідковування E-Commerce на сайті;
  5. Створили нові пошукові кампанії;
  6. Створили Shopping кампанiї;
  7. Налаштували ремаркетинг.

04.  Результати

За перший місяць роботи ми отримали наступні результати:

Скріншот із Google Аналітики, що показує зростання трафіку інтернет-магазину дитячих іграшок.


Як ми бачимо, перший мiсяць, який загалом є тестовим та не завжди позитивним з точки зору отримання глобальних позитивних результатів, проте нам вдалося закінчити його з хорошим результатом. ROAS склав 159%, що є чудовим показником.

Кожен з пунктів плану дiй дуже важливий для досягнення результату, та всі вони пов'язані між собою, тому не варто ігнорувати жоден iз них в E-Commerce проєктах.

Більше статей на тему теорії і практики перформанс маркетингу можна знайти у нашому блозі.

Якщо бажаєте отримати позитивні показники фінансового результату за допомогою перформанс маркетингу - залишайте заявку, тицяйте на замовлення послуги!
Замовити послугу

Схожі статті

До блогу
Логотип Google Мій Бізнес
Що таке Google My Business?

Розглянемо можливості Google Мій Бізнес для підвищення видимості компанії в Інтернеті. Як налаштувати профіль, управляти відгуками та використовувати інструменти для залучення клієнтів.

Google Ads
10.06.2024
Контекстна реклама та звітність на різних пристроях
Контекстна реклама Google Ads: синергія технологій та маркетингу від Procamp

Успішні рекламні кампанії стають ключовим елементом бізнес-стратегії. Procamp, завдяки своїм інноваційним підходам та використанню передових технологій, зокрема Performance Max, досягає ефективного цільового влучання та допомагає клієнтам максимізувати свої маркетингові зусилля. Інтеграція технологічних інновацій у маркетингові стратегії відкриває перед бізнесом нові горизонти для досягнення цілей. Performance Max, як новітній інструмент Google Ads, надає можливість автоматизації та […]

Кейси
04.10.2024
Збільшення ROAS на 32% для проєкту usjunkcars — результати та практичні кроки оптимізації.
Кейс: Збільшення ROAS на 32%: практичні кроки та результати

У цьому кейсі ми описуємо, як за допомогою оптимізації кампаній у Google Ads вдалося збільшити ROAS на 32% для проєкту usjunkcars. Основні кроки включали покращення структури акаунту, налаштування точного таргетингу, підбір релевантних ключових слів, оптимізацію рекламних оголошень та управління ставками. Ці заходи допомогли підвищити ефективність кампаній, збільшити кількість конверсій та досягти значного зростання рентабельності інвестицій у рекламу.