Кейси
508

Кейс: Комплексний підхід до оптимізації E-Commerce проєкту – iнтернет-магазин дитячих товарів

17.09.2024
Владислав Комаревич
Зображження успішної рекламної кампанії для інтернет-магазину дитячих іграшок.
Поділитися цією статтею:

01. Огляд проєкту

Клієнт - інтернет-магазин дитячих товарів та іграшок. Звернувся до нас із запитом на запуск реклами в Google Ads. Раніше, клієнт самостійно налаштовував рекламні кампанії, проте після кількох місяців незадовільних результатів, прийняв рішення довірити справу професіоналам.

Ми проаналізували всю інформацію в рекламному кабiнетi і взялися за це завдання, оскільки воно виглядало цікавим та амбiцiйним. 

02. Стратегія та підходи

Наш перший крок - це аналіз, оскільки це основа після якої ми можемо зрозуміти в чому проблема і як покращити результати.

Але цього разу аналіз та план робiт відрізняється вiд попереднiх кейсiв, оскільки нам потрібно розуміти не лише стан рекламного кабінету, а загалом те, що необхідно для досягнення успіху.

Тому ми розпочали детальну перевірку усіх основних ресурсів: 

  • Google Ads 
  • Google Analytics 
  • Google Tag Manager 
  • Google Merchant Center

03. Опис процесу

Аудит показав нам, що:


В Google Ads працювали лише пошуковi кампанії, не було налаштовано нi Shopping кампанiй, нi ремаркетингу, нi DSA. Структура наявних пошукових кампаній була сформована некоректно і кампанії було важко оптимізовувати.

Google Analytics 4 (далі GA4) також була імплементована з помилками. Модуль E-Commerce був налаштований, але не передавав всієї потрібної інформації. Тому потрібно було переналаштовувати аналітику, щоб відслідковувати ефективність.

Google Tag Manager (далі GTM) також мав проблеми - деякі тригери та теги не відстежували події на сайті.Google Merchant Center взагалі не був створений, отже й фiд товарiв був відсутній.

Як результат, Google Ads, GA4 та GTM потрібно було повністю перебудовувати, а Merchant Center та фід створити з нуля.

Тому ми створили план дiй та почали його реалізовувати:

  1. Розробили технічне завдання на формування фіда товарiв;
  2. Створили та налаштували Google Merchant Center;
  3. Внесли коригування в Google Tag Manager;
  4. Переналаштували відслідковування E-Commerce на сайті;
  5. Створили нові пошукові кампанії;
  6. Створили Shopping кампанiї;
  7. Налаштували ремаркетинг.

04.  Результати

За перший місяць роботи ми отримали наступні результати:


Як ми бачимо, перший мiсяць, який загалом є тестовим та не завжди позитивним з точки зору отримання глобальних позитивних результатів, проте нам вдалося закінчити його з хорошим результатом. ROAS склав 159%, що є чудовим показником.

Кожен з пунктів плану дiй дуже важливий для досягнення результату, та всі вони пов'язані між собою, тому не варто ігнорувати жоден iз них в E-Commerce проєктах.

Більше статей на тему теорії і практики перформанс маркетингу можна знайти у нашому блозі.

Якщо бажаєте отримати позитивні показники фінансового результату за допомогою перформанс маркетингу - залишайте заявку, тицяйте на замовлення послуги!
Замовити послугу

Схожі статті

До блогу
Графіка, що ілюструє взаємодію SEO та PPC для підвищення ефективності цифрового маркетингу
Як синергія SEO та PPC може покращити ваші маркетингові результати

Синергія SEO та PPC допомагає посилити онлайн-присутність, підвищити конверсії та зменшити вартість залучення клієнтів. У статті розповідаємо, як ці канали доповнюють одне одного для максимального результату.

Google Ads
16.04.2025
9 експертних порад для успішної оптимізації Google Ads

Дізнайтеся 9 експертних порад для успішної оптимізації Google Ads — від правильного таргетингу та мінус-слів до аналітики. Підвищуйте ефективність реклами та досягайте цілей швидше.

Google Ads
11.04.2025
Інтеграція Google Ads із Microsoft Clarity для покращення аналітики користувачів
Інтеграція Google Ads та Clarity: Огляд ключових можливостей

Інтеграція Google Ads із Microsoft Clarity дозволяє бачити, як користувачі взаємодіють з сайтом після кліку на рекламу. Це допомагає точніше оптимізувати кампанії та покращити конверсії.