Медіа просування

Медіа просування — це процес планування, розміщення та оптимізації рекламних кампаній у різних медіа каналах з метою привернення уваги до вашого бренду, збільшення обсягів продажів та підвищення лояльності клієнтів. А головне — медійка формує обʼєм пошукових запитів за вашим брендом, а цей тип трафіку традиційно є найдешевшим для нарощування фінансових результатів у просуванні. 

Замовити послугу

Сила медіапанування

Успішне медіа просування починається з ретельного планування.

Перший крок — аналіз

Наші фахівці аналізують:

  • Цільову аудиторію
  • Конкурентів
  • Ринок

На основі чого розробляють оптимальний медіаплан

Другий крок — розробка оптимальнього медіаплану

Медіаплан враховує розподіл бюджету:

  • Між різними каналами
  • Форматами медійної реклами
  • Часовими періодами

Відео-реклама YouTube

Які складові успіху відео-реклами?

Вдалий відео — лише половина успіху.

Інша половина успіху:

  • Вибір хронометражу, частоти (скільки разів користувач побачить відео за певний проміжок часу)
  • Точність таргетингу

Ефект від медійної реклами завжди настає з певною затримкою і не завжди вимірюється кількістю продажів, чи інших цільових дій. 

Як виміряти ефект від застосування медійки в моменті?

Потрібно використовувати дослідження Brand Lift та Search Lift. Ці інструменти допомагають виміряти вплив рекламних кампаній на ключові показники розвитку бренду, а саме: відомість, сприйняття, а також збільшення обсягів пошукових запитів.

Замовити послугу

Відірвемо ваш бізнес від гравітації неефективного маркетингу

Обираючи Procamp, ви отримуєте не тільки високоякісні послуги цифрового маркетингу, а й партнера, який розділяє ваші цілі та прагне розвитку вашого бізнесу.

Забронювати зустріч

Обирайте Procamp партнером у медійному просуванні

Замовити послугу