У статті представлено огляд рекламної системи Microsoft (Bing) Ads: її ключові можливості, переваги та відмінності від Google Ads. Розглянуто формат оголошень, цільову аудиторію, налаштування кампаній і стратегії оптимізації для ефективного залучення клієнтів.
01. Огляд проєкту
Клієнт - інтернет-магазин дитячих товарів та іграшок. Звернувся до нас із запитом на запуск реклами в Google Ads. Раніше, клієнт самостійно налаштовував рекламні кампанії, проте після кількох місяців незадовільних результатів, прийняв рішення довірити справу професіоналам.
Ми проаналізували всю інформацію в рекламному кабiнетi і взялися за це завдання, оскільки воно виглядало цікавим та амбiцiйним.
02. Стратегія та підходи
Наш перший крок - це аналіз, оскільки це основа після якої ми можемо зрозуміти в чому проблема і як покращити результати.
Але цього разу аналіз та план робiт відрізняється вiд попереднiх кейсiв, оскільки нам потрібно розуміти не лише стан рекламного кабінету, а загалом те, що необхідно для досягнення успіху.
Тому ми розпочали детальну перевірку усіх основних ресурсів:
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Google Merchant Center
03. Опис процесу
Аудит показав нам, що:
В Google Ads працювали лише пошуковi кампанії, не було налаштовано нi Shopping кампанiй, нi ремаркетингу, нi DSA. Структура наявних пошукових кампаній була сформована некоректно і кампанії було важко оптимізовувати.
Google Analytics 4 (далі GA4) також була імплементована з помилками. Модуль E-Commerce був налаштований, але не передавав всієї потрібної інформації. Тому потрібно було переналаштовувати аналітику, щоб відслідковувати ефективність.
Google Tag Manager (далі GTM) також мав проблеми - деякі тригери та теги не відстежували події на сайті.Google Merchant Center взагалі не був створений, отже й фiд товарiв був відсутній.
Як результат, Google Ads, GA4 та GTM потрібно було повністю перебудовувати, а Merchant Center та фід створити з нуля.
Тому ми створили план дiй та почали його реалізовувати:
- Розробили технічне завдання на формування фіда товарiв;
- Створили та налаштували Google Merchant Center;
- Внесли коригування в Google Tag Manager;
- Переналаштували відслідковування E-Commerce на сайті;
- Створили нові пошукові кампанії;
- Створили Shopping кампанiї;
- Налаштували ремаркетинг.
04. Результати
За перший місяць роботи ми отримали наступні результати:
Як ми бачимо, перший мiсяць, який загалом є тестовим та не завжди позитивним з точки зору отримання глобальних позитивних результатів, проте нам вдалося закінчити його з хорошим результатом. ROAS склав 159%, що є чудовим показником.
Кожен з пунктів плану дiй дуже важливий для досягнення результату, та всі вони пов'язані між собою, тому не варто ігнорувати жоден iз них в E-Commerce проєктах.
Більше статей на тему теорії і практики перформанс маркетингу можна знайти у нашому блозі.
Ви можете поділитися статтею у соц. мережах
Будемо вдосконалювати наш контент. Гарного дня :)