Кейси
274

Кейс: 156% ROAS в перший місяць роботи з Microsoft Ads

15.08.2024
Владислав Комаревич
photo

01. Загальний опис виклику

Клієнт - компанія UsJunkCars, що спеціалізується на викупі автомобілів в не залежності від стану та працює майже на всьому ринку США, охоплюючи запити по всім штатам і просуває свої послуги через SEO канал трафіку та через Google Ads, досягаючи бажаних результатів. Завдання Procamp Agency полягало в тому, щоб за допомогою Microsoft Ads вийти на новi рекламнi аукцiони та досягти позитивного показника ROAS.

Ми були впевнені, що досягнемо успіху, тому прийняли цей виклик.

02. Стратегія та підходи

Розпочали з аналізу. Клієнт рекламується у системі Google Ads, тому ми ретельно вивчили кабінет, що дозволило нам визначити ефективні напрямки в контексті рекламного кабінету. Нашим наступним кроком було створення структури кабінету Microsoft Ads, виходячи із попередньо зафіксованих успішних напрямків.

Ми детально проаналізували цільову аудиторію, її інтереси та звички. Склали портрет цільового користувача і чудово зрозуміли, кого саме ми маємо залучити за допомогою реклами в Microsoft Ads.

Також дуже детально вивчили географічні особливості, виділивши штати, які показували найкращі результати. Також, обрані географічні одиниці мали найбільший відсоток користувачів, що відповідали портрету цільового користувача.

Після аналізу ми мали всі дані для запуску рекламних кампаній у Microsoft Ads:

  • Основні пошукові запити, з якими ми будемо працювати;
  • Портрет цільової аудиторії;
  • Географія;
  • Копірайт рекламних оголошень.

03. Опис процесу

Ми розпочали роботу зі створення  окремих рекламних кампаній на кожен напрямок з урахуванням даних, які отримали під час аналізу.


Кожна кампанія була унікалізована за сегментами аудиторій та інтересами, місцеположенням та віком. Також створили персоналізовані рекламні оголошення відповідно до аудиторії та напряму.

Структура рекламного кабінету була побудована, залишилося налаштувати конверсії. У Microsoft Ads використовується оригінальний тег конверсії. Він дуже простий у налаштуванні, тому ми без жодних технічних перешкод створили всі необхідні конверсії. Наступним етапом був тест коректності отримання даних.

Слід наголосити на тому, що кожна конверсія має свою фіксовану цінність, встановлену бізнес моделлю клієнта. В першу чергу це дозволяє оцінити рентабельність повернення інвестицій кожної  конверсії в розрізі окремої рекламної кампанії. Такий підхід є великим плюсом для можливості прийняття управлінських рішень клієнтом.

Отже, конверсії налаштовані та протестовані, структура кабінету побудована, кампанії створені та готові до роботи, тому ми почали рекламну активність.

04. Результати

Ми були впевнені, що зможемо досягти позитивного ROAS, проте фактично отримані показники приємно нас здивували.
У перший місяць роботи в новому акаунті, без попередньо накопичених ретроспективних даних у кабінеті та інформації про конверсії, нам вдалося досягти ROAS на рівні 156%, що зафіксовано на скріншоті.

photo

Це свідчить про те, що наша стратегія спрацювала навіть краще ніж були очікування.

Отже, нам вдалося досягти поставленої мети. Ми реалізували це завдяки глибокому аналізу цільової аудиторії та продукту, з яким працювали. Також вагомим внеском в успіх був саме професійний підхід до побудови структури кабiнету та налаштувань рекламних кампаній.

Займаючись перформансом, надзвичайно важливо розуміти продукт, що рекламується та цільову аудиторію для якої він був розроблений. Це дозволяє досягти позитивних результатів у короткі терміни, оперуючи рекламним кабінетом максимально ефективно.

Бажаємо вам неймовірних кейсів, незалежно від рекламної мережі, в якій ви працюєте. І до зустрічі в наступній історії успіху!

Більше статей на тему теорії і практики перформанс маркетингу можна знайти у нашому блозі.

Якщо бажаєте отримати позитивні показники фінансового результату за допомогою перформанс маркетингу - залишайте заявку, тицяйте на замовлення послуги!
Замовити послугу

Схожі статті

До блогу
Кейси
09.09.2024
photo

Кейс: Досягнення цільової вартості конверсії за перші два місяці у ніші “junk cars”

У статті розглядається кейс досягнення цільової вартості конверсії у ніші "junk cars" за перші два місяці рекламної кампанії. Завдяки правильно налаштованій стратегії та оптимізації рекламних оголошень вдалося знизити витрати та підвищити ефективність залучення клієнтів.

Кейси
27.08.2024
photo

Кейс: Комплексний підхід до формування впізнаваності бренду і зростання кількості замовлень

Кейс розкриває, як комплексний маркетинговий підхід допоміг підвищити впізнаваність бренду та збільшити кількість замовлень. Використано стратегії, що ефективно поєднують рекламу в Google Ads та Meta

Кейси
21.08.2024
photo

Кейс: Як аналiз та правильна стратегія дозволяють перевиконати заплановані показники на 309%

У цьому кейсі розглядається, як глибокий аналіз даних і правильна стратегія дозволили проєкту перевиконати заплановані показники на 309%. Описано процес прийняття рішень, оптимізації маркетингових кампаній та адаптації стратегії, що призвело до значного зростання ефективності й результативності проєкту.